.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری 312 اشتراک رایگان گاز به مددجویان و ایثارگران استان مازندران
واگذاری 312 اشتراک رایگان گاز به مددجویان و ایثارگران استان مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران،  قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، اظهار کرد: در 4  ماه نخست سال ۱۴۰۲ و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار ضعیف جامعه و برخی نهادهای استان، 312 اشتراک رایگان گاز واگذار شد.

 

 وی بیان کرد : از این تعداد اشتراک رایگان، 103 مورد به مددجویان کمیته امداد و 89 مورد به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اعلام کرد: ارزش ریالی این تعداد اشتراک رایگان 759.357.350 ریال است که  412.977.640 ریال آن مربوط به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

 

 مایلی رستمی بیان داشت: برخی اشتراکات نیز به مکان هایی شامل مساجد، حسینیه ها و موزه های دفاع مقدس، واگذار شده است.

 

وی ضمن تأکید بر حفظ و تکریم جایگاه والای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و لزوم خدمت همه جانبه به آنان، اعلام کرد:  در بحث واگذاری اشتراک رایگان، 20 مورد به خانواده معزز شهدا، اسرا و مفقودین،20 مورد به رزمندگان دفاع مقدس با حضور حداقل شش ماه در جبهه ها،20 مورد به جانبازان بالای ۲۵ درصد و 25 مورد به جانبازان زیر ۲۵درصد اختصاص یافته است.

 

 مایلی رستمی در پایان از مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده اند، درخواست کرد با معرفی نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.